BACKGROUND

Δευτέρα 4 Ιουλίου 2011

ΔΑΧΤΥΛΙΔΙΑ ΚΑΙ ΣΚΟΥΛΑΡΙΚΙΑ ΑΚΡΩΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ!

Καλησπέρα κορίτσια! Σήμερα είμαι πολύ χαρούμενη μόλις γύρισα απ' τη Θεσσαλονίκη που είχα πάει για ψώνια!!! Πέρασα πολύ όμορφα, βόλτες στο cosmos, παγωτάκι (καταπληκτικό) και ψώνισα το μπικίνι μου για την πολυπόθητη θάλασσα....πριν λίγο  έφτασα σπίτι και επιτέλους έλαβα το δέμα που περίμενα από τη φίλη Ειρήνη , μου ετοίμασε κι αυτή ένα μαγιουδάκι φοβερό!!! Χαχαχα! Τώρα έχω τα δικά μου σκουλαρίκια μπικίνι τα οποία δε διαφέρουν και πολύ από το μαγιό που μόλις αγόρασα! Πλάκα έχουν! Τα περισσότερα από αυτά που βλέπετε στην εικόνα είναι άκρως καλοκαιρινά και θα γίνουν ανάρπαστα αύριο στο γραφείο! Κάποια απ' αυτά θα τα χαρίσω στα κορίτσια στη δουλειά και άλλα για δωράκια στις φίλες μου μιας και οι περισσότερες έχουν γενέθλια αυτόν τον καιρό! Ελπίζω να τους αρέσουν όσο και σε μένα! Ειρήνη μου σ' ευχαριστώ πολύ για την ταχύτατη και ταυτόχρονα πανέμορφη δουλειά σου!



Ελπίζω να σας αρέσουν! Δεν είναι λαχταριστά???

4 σχόλια:

despina είπε...

Καλημέρα!!!είναι υπέροχα!!!!μπράβο σου!!!

Ειρήνη είπε...

Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν Δέσποινα!!
Να είσαι καλά να τα χαρείς!!
Φιλιά!!

Katerina είπε...

Λαχταριστά δεν λες τίποτα!!!
Είναι σκέτος πειρασμός!!!
Φιλιά και να περνάς τέλεια!

Katerina είπε...

Α, ξέχασα να σου πω και Χρόνια Πολλά ;-)