BACKGROUND

Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2011

 ΑΛΜΠΟΥΜΑΚΙ ΣΑΛΟΠΕΤΑ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑΚΙ!!!

Καλησπέρα, blogοφίλες μου! Είσαστε καλά? Το εύχομαι! Όλοι περνάμε δύσκολα τον τελευταίο καιρό αλλά πρέπει με αισιοδοξία να προχωρήσουμε...! Δεν παλεύεται η κατάσταση αλλιώς με τα Μ.Μ.Ε. να μας κατακλύζουν ότι πτωχεύουμε. Να μην επηρεαζόμαστε και απελπιζόμαστε,όλα θα πάνε καλά,έτσι να λέμε και έτσι να συνεχίσουμε! Λοιπόν αρκετά σας κούρασα μ' αυτά, ας πούμε και κάτι ευχάριστο...την Κυριακή που μας πέρασε η φίλη μου η Ειρήνη βάφτισε το μπέμπη της, έπρεπε κι εγώ να του κάνω ένα scrapbookoδωράκι...και με την πολύτιμη βοήθεια της σφραγιδομανίας που έκοψε τη σαλοπέτα,έφτιαξα αυτό το αλμπουμάκι για το μικρό Γρηγοράκη! Πρέπει να πω ότι δεν είχα χρόνο μπροστά μου κι έτσι το έκανα στα γρήγορα. Να' ναι γερός και φωτισμένος σας εύχομαι παιδιά! Ελπίζω να σας αρέσει! Φιλιά πολλά!!!
















9 σχόλια:

Μαρία είπε...

χαιρετω την ομορφη συγχωριανη μου..πανεμορφη δουλεια και ωραια χρωματα..να σε καλα καλο σ.β....περνα απο το λημερι μου και παρε μια ανασα..πολλα φιλια θα τα λεμε

Κατερινα είπε...

Yπεροχο!!μπραβο Δεσποινα!!!!

despina είπε...

Yπέροχη η σαλοπέτα σου!!!έκανες υπέροχη δουλειά!!!καλό ΣΚ!!!

Maria είπε...

Υπέροχη! Με πολύ χαρούμενα χρώματα και ποοολύ special σφραγίδα :)

Δέσποινα είπε...

Aχ κορίτσια σας ευχαριστώ πολύ,τον τελευταίο καιρό έχω αρχίσει να απογοητεύομαι από τις δημιουργίες μου,με εμψυχώνετε να συνεχίσω,να'στε καλά!

Αννα είπε...

Ειναι υπέροχα...
Αχ ποσο ζηλευω ολους αυτους που "πιανει" το χερι τους...
Εγω δεν μπορω να κανω ουτε μια ισια γραμμη και ας λενε παντα οι μαθητές μου "τι ωραια που τα κανατε ολα κυρία"

Ευτυχως παντως που υπαρχουν και τα πατρόν....

Elena είπε...

Να ζήσει το μικρούλι. Ωραία χαρτιά χρησιμοποίησες!!!

Μαρία είπε...

καλησπερα κοριτσι..περνα που σου εχω ενα βραβειακι..καλο απογευμα φιλια

giota είπε...

ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΕΣ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ.!!!!!