BACKGROUND

Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2013

Συνέχεια πλεκτών...καρφιτσοθήκες!

Δε σταματώ να πλέκω ποτέεεεε! Καλησπέρα πέρα για πέρα! Εύχομαι να είστε όλες/όλοι τέλεια όπως εγώ!!! Προχθές εκεί που καθόμουν βρήκα ένα σχέδιο με καρδιές, πήρα φόρα που λέτε (όπως πάντα) και έκανα αρκετές και σκέφτηκα να τις κάνω δώρο στις κολλητές μου για να βάζουν πάνω τις καρφίτσες τους...καρφιτσοθήκες με λίγα λόγια! Έτσι και χρήσιμες θα βγούν και σίγουρα οι φίλες μου θα με θυμούνται πιο συχνά...όχι ότι θα με ξεχάσουν!!! χαχαχα! Και να θέλουν δε μπορούν!!!! Πως σας φαίνονται? Με μεγάλη μου χαρά να σας δώσω οδηγίες κατασκευής...και μια ιδέα που μου ήρθε μόλις τώρα...αν συνδιάσετε κόκκινο με λευκό και μαύρο μπορείτε να τις κάνετε δώρο στον αγαπημένο σας!
Αααα ξέχασα να σας πω ότι βρήκα και ένα εύκολο σχέδιο λουλουδάκι με φύλλα!







Με την πρώτη ευκαιρία θα σας δείξω και άλλες πλεκτές δημιουργίες μου! Εώς τότε φιλιά πολλά και να περνάτε σούπερ!

4 σχόλια:

Marina είπε...

Πανέμορφες!!! Θέλω να μου δείξεις οπωσδήποτε πως τις έκανες!

Δέσποινα είπε...

Μαρινάκι μου είναι τόσο εύκολες που αν κάνεις μια θα κολλήσεις...εγώ έχω ξετρελαθεί και οι φίλες μου το ίδιο...έκανα κι άλλες και θα τις ανεβάσω οσονούπω.Λοιπόν στείλε μου το mail σου να σου στείλω τις οδηγίες!Φιλιά πολλά!

Lefkothea είπε...

.....θελεις να γινουμε "κολλητες"????Χαχαχαχαχχαχα....τυχερουλες με τα δωρακια που θα παιρνουν απο ενα τετοιο ταλεντο στο πλεξιμο....πολυ καλη η ιδεα σου Δεσποινα....πολυ ομορφα χρωματα.....φιλιααα...κολλητη....χιχιχιιιχι

Μαρία Έλενα είπε...

Είναι πανέμορφες
Φιλάκια ...