BACKGROUND

Τετάρτη 16 Μαΐου 2012

ΝΑ ΖΗΣΕΤΕ!!!

12/5/12
   Η ημερομηνία που σας ένωσε ο Θεός με τα ιερά δεσμά του γάμου και άλλαξε τη ζωή σας! Αγάπες μου εύχομαι ολόψυχα ο Θεός να σας δίνει πάνω απ' όλα υγεία, φώτιση, πολλή αγάπη, σεβασμό και υπομονή για το δύσκολο αλλά τόσο όμορφο δρόμο που διαλέξατε! Δεν έχω συγκινηθεί πιο πολύ στη ζωή μου...με κάνατε να νιώσω πολύ χαρούμενη και ευτυχισμένη βλέποντας πόσο αγαπημένοι και ευτυχισμένοι είσαστε...αλήθεια σας λέω είμαι πολύ τυχερή που σας έχω φίλους μου, πραγματικούς μου φίλους, γιατί έτσι είναι η φιλία, και σας ευχαριστώ για όλα όσα κάνατε για μένα όλον αυτόν τον καιρό...!  Τώρα θα περνάτε φανταστικά φαντάζομαι στο ταξίδι σας...ανυπομονώ να μάθω νέα σας! Να σας έχει ο Θεός πάντα καλά! Μαρινάκι & Στράτο να ζήσετε και να' στε αγαπημένοι και ευτυχισμένοι μέχρι τα βαθιά γεράματα! Σας αγαπάαααααωωωωωωωωω!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: