BACKGROUND

Πέμπτη 7 Ιουνίου 2012

Πολωνία σου ερχόμαστεεεεεεεεεεεεεεε!





   Όταν στη ζωή σου δίνονται κάποιες ευκαιρίες πρέπει να τις εκμεταλλεύεσαι χωρίς δεύτερη σκέψη έτσι κι εμείς (η κολλητή μου κι εγώ) αποφασίσαμε, πάλι στο άψε σβήσε, να πάμε Πολωνία! 16/6 παίζει η Εθνική μας με τη Ρωσία για το Ευρωπαϊκό κύπελλο και ο αγώνας γίνεται στην Πολωνία...ε και είπαμε πότε θα βρεθεί άλλη τέτοια ευκαιρία? Ανυπομονώ να πετάξωωωωωωωωωωω! Συντονιστείτε το Σάββατο 16/6 21:45 στην ΕΤ1 θα σας χαιρετάωωωωωωωωωωωωω! Αυτό το καλοκαίρι πρώτα ο Θεός αναμένεται να μην καθίσουμε ''στ' αυγά'' μας! Ήδη κάναμε τα πρώτα μας μπανάκια το 3ήμερο που μας πέρασε και σχεδιάζουμε τις επόμενες διακοπές μας, και δεν εννοώ αυτές στην Πολωνία...! Εύχομαι να έχετε ένα υπέροχο καλοκαίρι, να περνάτε καλά,να κάνετε ένα διάλειμμα απ 'τις δημιουργίες σας, να είστε προπαντός καλά και να χαμογελάτε...η ζωή είναι ωραία!!! Μέχρι την επόμενη φορά...πολλά φιλιά!

3 σχόλια:

Dizzy button είπε...

Αχ, τι ωραία να ταξιδεύεις!!! Να περάσετε όμορφα, να απολαύσετε τον αγώνα και τις βόλτες σας στο κέντρο!
Καλή σου μέρα!!!

Δέσποινα είπε...

Ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου!Αγαπάω τα ταξίδια και φέτος ξεκινήσαμε τις εξορμήσεις από νωρίς!Έχω δει και τις δημιουργίες σου...μπράβο που καταπιάνεσαι με το ράψιμο...πολύ όμορφα όλα!εγώ πάλι έχω λατρεία με το πλέξιμο!Τα λέμε την επόμενη φορά με φώτο από Πολωνία...φιλάκιαααα!

olga είπε...

ΑΧ Δέσποινα τέλεια να περάσετε πολύ πολύ ωραία!