BACKGROUND

Σάββατο 1 Μαρτίου 2014

Α beautiful Crochet Ladybug Hat! ΕΝΑ ΥΠΕΡΟΧΟ ΣΚΟΥΦΑΚΙ ΠΑΣΧΑΛΙΤΣΑ ΜΕ ΒΕΛΟΝΑΚΙ!!!

   Καλησπέρα στην αγαπημένη blogoγειτονιά μου! Τι κάνετε? Μου λείψατε φουλ! Εύχομαι όλους αυτούς τους μήνες που έχω να αναρτήσω να είσαστε καλά, να περάσατε καλά και να κάνατε πράγματα που αγαπάτε. Το Δεσποινάκι εκτός απ' τα όμορφα και τα δύσκολα που βιώνουμε δεν έχει αφήσει επ' ουδενί το πλέξιμο. Έτσι αποφάσισα σήμερα, αν και με πυρετό, να ανεβάσω αυτό το σκουφάκι που είναι και το αγαπημένο μου και να ετοιμάσω τις βαλίτσες μας για εκδρομή γιατί πως να μείνεις Θεσσαλονίκη ένα τέτοιο τριήμερο, όταν όλη η πόλη έχει αδειάσει???
   Αυτό το σκουφάκι το' χω χαρίσει στη φίλη μου τη Γεωργία για τη μικρή της πριγκίπισσα και νομίζω ότι είναι ότι πιο γλυκό υπάρχει για κοριτσίστικο κεφαλάκι! Εύχομαι να το χαρεί και υπόσχομαι να της φτιάξω κι άλλα στο μέλλον! 
   Η πλέξη είναι απλή και εύκολη, χρειάζεται μόνο χρόνος και πολλή αγάπη!  

Την επόμενη φορά θα αναρτήσω και οδηγίες πλέξης.


ΣΚΟΥΦΑΚΙ ΠΑΣΧΑΛΙΤΣΑ ΜΕ ΒΕΛΟΝΑΚΙ



Καλό τριήμερο!!! Να περάσετε όμορφα!


Δεν υπάρχουν σχόλια: