BACKGROUND

Τετάρτη 27 Αυγούστου 2014

Ο πιο ωραίος κορμός που έχετε φάει!!!

Δε θέλω να περιαυτολογήσω αλλά μόλις δοκίμασα τον κορμό που έφτιαξα και ξετρελάθηκα!!! Αλήθεια σας λέω αξίζει να δοκιμάσετε να τον φτιάξετε και θα με θυμηθείτε! Τη συνταγή μου την έδωσε η ξαδέρφη του άντρα μου η Κατερίνα και θα'χω να το λέω ότι μ'έσωσε, είναι ένα από τα πιο εύκολα γλυκά που έχω φτιάξει! Δε χρειάζεται ούτε μίξερ ούτε καν να λερώσετε τα χέρια σας! Λοιπόν θα χρειαστείτε: 

Υλικά:

2 πακέτα πτι μπερ
1 μικρό γαλατάκι συμπυκνωμένο γάλα πλήρες
1 φλυτζανάκι του καφέ λικέρ * να μην είναι βαρύ (μαστίχα ή κονιάκ ή αμαρέτο) γιατί θα πικρίσει το γλυκό, κεράσι αν έχετε, εγώ έβαλα ένα χειροποίητο
250 γρ άχνη ζάχαρη
1 βιτάμ 250γρ *το κεσεδάκι όχι το χάρτινο γιατί είναι πιο μαλακό, αυτό κάνει τη διαφορά
3 κουταλιές της σούπας κακάο
και τέλος 
1 σακουλάκι τρούφα σοκολάτας
λαδόκολλα και
αλουμινόχαρτο

Εκτέλεση:

Σε ένα μπολ σπάω τα μπισκότα με τα χέρια και ρίχνω αρκετή ποσότητα απ'το γάλα αλλά όχι όλο, θα μου χρειαστεί αργότερα , ρίχνω και το λικέρ.
Σε ένα άλλο μπολ βάζω την άχνη, το βιτάμ, το κακάο και το υπόλοιπο γάλα και το ανακατεύω, το διαλύω με ένα κουτάλι μέχρι να γίνει αλοιφή.
Κατόπιν ρίχνω το μείγμα με τα μπισκότα στο μπολ με το κακάο και ανακατεύω καλά.
Ανοίγω μια μεγάλη επιφάνεια από λαδόκολλα και ρίχνω αρκετή τρούφα, βάζω το μείγμα μου και από πανω ρίχνω την υπόλοιπη τρούφα, τυλίγω με τη λαδόκολλα καλά και μετά τυλίγω και με το αλουμινόχαρτο και τοποθετώ στην κατάψυξη, αυτό είναι όλο! Όταν περιμένετε κόσμο και δεν προλαβαίνετε να φτιάξετε κάτι ή αν λατρεύετε τα γλυκά φτιάξτε το και θα με θυμηθείτε! Την επιτυχία την έχετε δεδομένη οπότε θα ευχηθώ καλή μας όρεξη!!! 



Δεν υπάρχουν σχόλια: