BACKGROUND

Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2014

Γεννάμεεεεεεεεεεεεεεε.....Τελευταία ανάρτηση με Μια πίτσα πετυχημένη μμμ και πεντανόστιμη!!!




Γεννάμεεεεε....Πρώτα ο Θεός μέσα στις επόμενες μέρες θα'μαστε γονείς! Σαν όνειρο μου φαίνεται! Δεν το'χω συνειδητοποιήσει ακόμη!!! Έφτασε ο καιρός! Οπότε καταλαβαίνετε ότι δε θα'χουμε χρόνο ούτε για ανάσα όχι για αναρτήσεις! Είμαι τόσο ευτυχισμένη Θεέ μου!!! Και για να σας ανοίξω την όρεξη αποφάσισα να ανεβάσω μια συνταγή πίτσας που συνηθίζουμε να τρώμε με την παρέα μας...αν δεν γεννήσω μέχρι αύριο βράδυ αυτήν θα κάνω για τελευταία φορά!!! Είναι πανεύκολη και πεντανόστιμη!

ΥΛΙΚΑ:

Για τη ζύμη :

Αν θέλω να γίνει τραγανή η ζύμη βάζω 1/2 κιλό αλεύρι κοσκινισμένο ή και λίγο παραπάνω.
1 φακελάκι ξερή μαγιά
1 κουταλάκι του γλυκού αλάτι
1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο
και
χλιαρό νερό...τόσο όσο να μην κολλάει η ζύμη απ'τα χέρια.
Την ανοίγω με τον πλάστη και αφού λαδώσω το ταψί μου στρώνω τη ζύμη μου στο ταψί και συνεχίζω...

Για τη σάλτσα:

Σε λίγο λάδι τσιγαρίζω ένα ξερό κρεμμύδι
μια σκελίδα σκόρδο
μια κουταλιά του γλυκού κάρι
λίγα μανιτάρια κομμένα σε μικρά κομματάκια
μια κουταλιά του γλυκού νοστιμιά
και
σάλτσα όση θέλω...αρκετή για την ακρίβεια γιατί θέλω να καλύψω τη ζύμη μου.
Αφού πάρει μια βράση ρίχνω τη σάλτσα μου στη ζύμη και συνεχίζω...

Για την επιφάνεια:

Βάζω με τη σειρά ή όπως μ'αρέσει:

κονσέρβα καλαμπόκι...ρίχνω αρκετά καλαμποκάκια πάνω στη σάλτσα μου
1 πράσινη πιπεριά κομμένη σε ροδέλες
1 κόκκινη  πιπεριά κομμένη σε ροδέλες
ελιές της αρεσκείας μας κομμένες σε κομματάκια
γαλοπούλα σε φέτες
αν θέλω κόβω και βάζω λουκανικάκια σε κομματάκια, αν έχω κι αν μ'αρέσουν.
κασέρι γκούντα σε φέτες ή τριμμένο
τυρί φέτα την τρίβω με τα χέρια
κεφαλοτύρι ή κάποιο τριμμένο αλμυρό κασέρι
και τέλος
μια ώριμη ντομάτα σε φέτες για την επικάλυψη.

Προθερμαίνω το φούρνο μου στους 200 βαθμούς στις αντιστάσεις (πάνω κάτω) και ψήνω την πίτσα μου περίπου για 35-40 λεπτά...βασικά κοιτάζω να έχει ψηθεί από κάτω και να έχει ξεροψηθεί από πάνω...εμπειρικά με το μάτι δηλαδή. Κορίτσια μου καλή μας όρεξη και καλή αντάμωση με το καλό όταν θέλει κι ο Θεός!

Καλή λευτεριά σε μένα :-) και καλές δημιουργίες σε σας!!!  Φιλάκια πολλάαααααααααααααααααααααααα!







Δεν υπάρχουν σχόλια: